• Besplatna dostava ovog tjedna!
  • Jamstvo povrata novca u roku od 30 dana
  • Proizvodi za više od 35.000 različitih uređaja!

Pitanja? Pošaljite mail na: info@DustDeal.com.hr

Česta pitanja

Rado ćemo vam pomoći!

To ovisi o vašoj državi i gradu prebivališta. DustDeal.com.hr se uvijek trudi koristiti poštanske usluge za isporuku. U mnogim slučajevima uopće ne morate biti kod kuće kako bi Vam narudžba bila isporučena. U određenim slučajevima koristimo usluge kurira.

U prosjeku će Vam narudžba s više proizvoda biti isporučena u jednom paketu. Međutim, može se dogoditi da DustDeal.com.hr mora isporučiti proizvode s druge lokacije. U tom slučaju, dobit ćete više zasebnih paketa.

Kada narudžba ne stane u Vaš poštanski sandučić, dostavljač će Vam se javiti. Ukoliko to ne uspije, morat ćete se obratiti dostavljaču i dogovoriti drugi termin isporuke.

Nažalost, ovu uslugu nismo u mogućnosti ponuditi.

Ako tijekom procesa narudžbe ovo naznačite, onda je to moguće. Ako je narudžba već u procesu isporuke, onda više nije moguće promijeniti adresu. Ako ste naručili koristeći pogrešnu adresu, obratite se našoj službi za korisnike u najkraćem mogućem roku.

Da, isporučujemo narudžbe i na PO Box adrese.

Nakon savjetovanja sa službom za korisnike, možete vratiti pogrešan proizvod. Naravno, troškove povrata mi nadoknađujemo i to u potpunosti. Pomoći ćemo Vam u tome da u najkraćem mogućem roku dobijete željeni proizvod.

Potrebno je nekoliko sati kako bi kod za praćenje postao aktiviran. Ako se to nije dogodilo, možete se obratiti našoj službi za korisnike.

Paketi se obično isporučuju s jedinstvenim kodom pomoću kojeg je paket moguće pratiti. Kada Vaša pošiljka ima kod za praćenje, bit će upisana u povijest naručivanja u Vašem korisničkom računu odmah nakon što je zaprimi pošta. Nakon toga možete pratiti pošiljku dok putuje k Vama.

Pošta isporučuje male predmete izravno u Vaš poštanski sandučić. Najčešće ne morate biti kod kuće za isporuku.

Veći predmeti ne stanu u Vaš poštanski sandučić. Poštar će pozvoniti na Vaša vrata kako bi Vam predao pošiljku.

U prosjeku, narudžbe se dostavljaju u roku od tjedan dana od naručivanja.

DustDeal.com.hr čini sve kao bi uvijek isporučio narudžbe putem klasične pošiljke (pisma). Kada se narudžba šalje kao paket, dostavljač će Vam pozvoniti na vrata. Ako niste kod kuće, morat ćete s dostavljačem dogovoriti novi termin isporuke.

Vaša narudžba je konačna kada kliknete na tipku 'Naruči' odmah nakon odabira načina plaćanja.

Korak 1:
Odaberite proizvod po želji na internetskoj stranici i kliknite na tipku 'Naruči'.
Korak 2:
Nastavite pregledavati proizvode i naručivati ih na isti način ako želite naručiti više proizvoda.
Korak 3:
U izborniku odaberite 'Košarica' kako biste vidjeli sve odabrane proizvode.
Možete koristiti tipku 'Nastavi kupovati' kako biste se vratili na našu stranicu ako je potrebno i dodali još proizvoda u košaricu. Klikom na tipku 'Naruči' započinje proces kupnje.
Korak 4:
Ispunite svoje podatke ako naručujete prvi put sa stranice DustDeal.com.hr. Ako ste naš postojeći korisnik, možete se prijaviti koristeći prijava. Nakon prijave, možete izmijeniti i pregledati svoje podatke za ispostavu računa i podatke za dostavu.
Korak 5:
Provjerite popunjene podatke i odaberite način plaćanja.
Korak 6:
Kada je sve popunjeno i slažete se s općim uvjetima korištenja, naručite proizvode klikom na tipku 'Naruči'.
Korak 7:
Sada ćete doći na stranicu za transakciju određenog sustava plaćanja. Kada je plaćanje završeno, primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe.

Već izvršenu narudžbu moguće je mijenjati samo tog istog dana. Ako narudžbu poželite promijeniti kasnije, moguće je da je ona već isporučena. U tom slučaju se možete obratiti službi za korisnike. Oni će vam pomoći.

Ako se prijavite, koristeći opciju 'Moj račun', možete pregledati cijelu svoju povijest narudžbi.

Stanje zaliha navedeno je za svaki proizvod. Napominjemo da proizvod na skladištu ne znači nužno i da je riječ o skladištu na lokaciji koja je u vašoj blizini. Moguće je da za provedbu narudžbe bude potrebno i nekoliko dana. Više informacija možete vidjeti na dostava .

U prosjeku, narudžbe se dostavljaju u roku od tjedan dana od naručivanja. U nekim slučajevima to može potrajati malo dulje.

Ako ste dobili kod za praćenje, možete sami provjeravati gdje se paket nalazi. Ako ga niste dobili, onda to nije moguće. U tom slučaju je najbolje da se obratite službi za korisnike. Oni Vam mogu dati više informacija.

Može se dogoditi da svi predmeti ne budu u istom paketu. To ovisi o lokaciji. Preostali proizvod(i) će stići u roku od par dana.

DustDeal.com.hr surađuje s raznim većim pružateljima usluga platnog prometa. Ove organizacije održavaju visoke standarde sigurnosti kako bi proces plaćanja bio u najvećoj mogućoj mjeri siguran.

Na stranici DustDeal.com.hr ne morate plaćati troškove poštarine. Ne postoji minimalni iznos.

Ako posjetite sljedeću stranicu, https://www.dustdeal.com.hr/redeem, možete iskoristiti kod za popust. Nakon toga, svaki put kada stavite proizvod u košaricu, iznos popusta će biti automatski oduzet od ukupnog iznosa narudžbe.

Ako posjetite sljedeću stranicu, https://www.dustdeal.com.hr/redeem, možete iskoristiti kod za popust na vašoj kupon kartici. Nakon toga, svaki put kada stavite proizvod u košaricu, iznos popusta će biti automatski oduzet od ukupnog iznosa narudžbe.

Da, možete iskoristiti kupon karticu na internetskim trgovinama BatteryUpgrade, Dustdeal i LightUpgrade.

DustDeal.com.hr podržava različite metode plaćanja. Možete vidjeti koje su opcije dostupne tijekom procesa naplate i na sljedećoj stranici: https://www.dustdeal.com.hr/payment.php

Nažalost, plaćanje čekovima nije moguće.

DustDeal.com.hr surađuje s raznim većim pružateljima usluga platnog prometa. Ove organizacije održavaju visoke standarde sigurnosti kako bi proces plaćanja bio u što većoj mjeri siguran. DustDeal.com.hr nikad ne sprema povjerljive podatke za plaćanje kao što su brojevi kreditnih kartica ili PIN kodovi.

Ako posjedujete kreditnu karticu Visa, American Express ili Mastercard, možete platiti odmah koristeći sigurno okruženje za plaćanje tvrtke Adyen.

Napomena: Banke i izdavatelji kreditnih kartica su vrlo strogi i morate koristiti točno ime (uključujući titulu) navedeno na kartici, i to 100% točno. Molimo provjerite datum isteka valjanosti kartice (mjesec i godina) i sigurnosni CVV2 broj. Naravno, od ključne je važnosti i sam broj kartice.

Imate li probleme tijekom plaćanja, ponekad s nejasnim porukama o grešci ili bez njih? Pratite ove savjete ili zatražite pomoć od naše službe za korisnike. Ponekad korisnici imaju problema jer im kartica još nije aktivirana ili je blokirana. U tim slučajevima je potrebno da za pomoć kontaktirate svoju banku ili izdavatelja kreditne kartice.

PayPal je online način plaćanja koji se može koristiti u gotovo svakoj zemlji na svijetu. PayPal ima nekoliko načina plaćanja koje možete povezati sa svojim PayPal računom, kao što su kreditne kartice ili bankovni računi.

iDeal je sustav koji za suradnju koriste brojne banke u Nizozemskoj, a nudi mogućnost online plaćanja. Posjedujete li online bankovni račun kod bilo koje od sljedećih banaka: SNSRegiobank, SNS bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos bank, ASN bank, Van Lanschot Bankiers ili Knab? Onda možete koristiti svoje osobne podatke kod tih banaka za plaćanje kroz iDeal sustav. Isplata će odmah stići do DustDeal.com.hr.

Da, to je moguće. Za više informacija o bankovnim prijenosima posjetite stranica za plaćanje.

Možete pronaći financijske podatke na stranica za kontakt

Možete preuzeti svoj račun nakon slanja poštom na svom Korisnički račun.

Vraćamo novac u roku od 14 dana po primitku vraćene robe. To je u skladu sa zakonima o internetskoj trgovini u Europi.

Nakon otkazivanja narudžbe, dobit ćete svoj novac natrag u najkraćem mogućem roku. Nakon otkazivanja, ovaj proces može potrajati najviše 14 dana.

Ako ne platite narudžbu odmah, dobit ćete podsjetnik za plaćanje nekoliko puta. Ako ne odgovorite, narudžba će na kraju biti poništena (od strane DustDeal.com.hr).

Ako imate sredstva na svom računu, ona se koriste tijekom procesa plaćanja narudžbe. Iznos koji je na računu odbit će se od ukupnog iznosa računa koji trebate platiti.

Ako posjetite sljedeću stranicu, https://www.dustdeal.com.hr/redeem, možete iskoristiti kod za popust na vašoj kupon kartici. Nakon toga, svaki put kada stavite proizvod u košaricu, iznos popusta će biti automatski oduzet od ukupnog iznosa narudžbe.

U tom slučaju, vjerojatno koristite karticu Verified by Visa ili MasterCard SecureCode. Ove kartice zahtijevaju učitavanje internetskih stranica kuće Visa ili Mastercard. Moguće je da ovu stranicu blokira vaš firewall ili pop-up blocker. To možete isključiti u svom pregledniku. Ukoliko imate dodatnih pitanja, svakako nas kontaktirajte.

Riječ je o kodu za sigurnosnu aktivaciju od strane izdavatelja vaše kreditne kartice. Ovisno o vašem izdavatelju kartice, taj kod ima naziv Verified by VISA ili MasterCard SecureCode. Možete aktivirati kod ili preskočiti aktivaciju klikom na tipku 'don't activate' (ne aktiviraj).

Kada dobijete poruku o pogrešci tijekom postupka plaćanja, uvijek prvo provjerite jeste li ispravno popunili sve podatke. Ako i dalje ništa ne radi, obratite se našoj službi za korisnike putem e-maila. Navedite točne podatke koji su rezultirali porukom o pogrešci. Poželjno je da kao privitak stavite i sliku ekrana (screenshot).

DustDeal.com.hr uvijek ima jamstvo proizvođača. Minimalno jamstvo na sve proizvode je 12 mjeseci.

Plan jamstva možete zatražiti od naše službe za korisnike, najbolje putem e-maila. Možete pronaći e-mail adresu u sklopu stranica za kontakt.

DustDeal.com.hr je odgovoran za troškove slanja kada koristite plan jamstva.

Kada kupujete proizvode na internetu, imate pravo na probno razdoblje. Probno razdoblje je vrijeme unutar kojeg možete razmisliti i odlučiti o tome odgovara li proizvod vašim željama i potrebama. Ako to nije slučaj, možete ga vratiti bez navođenja razloga. Ovo je također poznato pod nazivom pravo na odstupanje ili opoziv. Probno razdoblje iznosi 30 dana od primitka proizvoda. Međutim, probno razdoblje nije razdoblje testiranja proizvoda. Ako koristite proizvod na način da ga više nije moguće prodati kao novi, probno razdoblje je nevažeće.

Probno razdoblje iznosi 30 dana od primitka proizvoda.

Račun za Vašu narudžbu je ujedno i jamstvo. Ako želite iskoristiti jamstvo, potrebna Vam je kopija računa. Možete pronaći svoj račun pod 'Moj račun'.

U okviru probnog razdoblja (30 dana od primitka proizvoda) možete vratiti proizvod bez navođenja razloga. Izvan probnog razdoblja možete se s nama konzultirati o povratu robe, ili, na primjer, ako je proizvod oštećen tijekom trajanja jamstvenog roka.

Molimo Vas, obratite se službi za korisnike. Oni će Vam dati upute, tako da možete vratiti proizvod.

U okviru probnog razdoblja (30 dana od primitka proizvoda) možete vratiti proizvod besplatno, bez navođenja razloga.

DustDeal.com.hr vraćanje proizvoda ne naplaćuje dodatno. Međutim, slanje proizvoda natrag u DustDeal.com.hr je na Vaš vlastiti trošak. Kada ste zatražili povrat novca, DustDeal.com.hr će vratiti cijeli iznos, uključujući i sve plaćene poštanske troškove.

U roku od 30 dana od kupnje iznos će Vam biti vraćen na Vaš korisnički račun.

Možete vratiti jedan ili više proizvoda. Nije potrebno vraćati cijelu pošiljku.

Postoji nekoliko načina da pronađete proizvode na internetskoj stranici. Možete pretraživati po nazivu uređaja. To je moguće na dva načina: pomoću trake za pretraživanje (search bar) ili pomoću opcije 'odaberite svoj uređaj'. Osim toga, stranica će od Vas tražiti da unesete tip uređaja, marku i model. Ako ih ne znate, oni su obično navedeni na naljepnici na vašem uređaju. Drugi način traženja je da potražite točan originalan kod proizvoda koji želite zamijeniti. Svaki proizvod ima jedan ili više kodova koje je na njima naznačio proizvođač (vidljivi su na samom proizvodu). Možete potražiti ovaj kod, odnosno 'broj proizvoda' (part number), koristeći traku za pretraživanje.

Možete potražiti uređaj (kombinaciju marke i modela) ili koristiti kod proizvoda. To je jedinstveni kod koji je naveden na proizvodu koji želite zamijeniti.

Kada se pokušavate prijaviti na svoj račun i ne znate više svoju zaporku, možete zatražiti privremenu zaporku koristeći poveznicu navedenu ispod polja za prijavu.

Kada naručujete prvi put, dobit ćete automatski generiranu zaporku putem e-maila. DustDeal.com.hr Vam savjetuje da odmah promijenite zaporku.

Nakon što ispunite sve svoje podatke tijekom procesa naručivanja, korisnički račun će za Vas biti kreiran automatski.

Informacije o klijentima ne dijelimo s trećim stranama. Jedina iznimka su podaci koji se dijele s pružateljima usluga platnog prometa, s ciljem olakšavanja online plaćanja. Informacije o klijentima uvijek šaljemo koristeći sigurnu SSL vezu.

Koristeći poveznicu Korisnički račun možete se prijaviti na svoj korisnički račun. Nakon prijave, odmah ćete vidjeti sve svoje narudžbe.

Koristeći poveznicu Korisnički račun možete se prijaviti na svoj korisnički račun. Nakon prijave, odmah ćete vidjeti sve svoje narudžbe. Kada kliknete na ikonu ispod 'Račun', otvorit ćete odgovarajući račun.

Kada se prijavite koristeći poveznicu Korisnički račun možete koristiti tipku 'Promijeni' za izmjenu svojih osobnih podataka.

Kada se prijavite koristeći poveznicu Korisnički račun možete koristiti tipku 'Promijeni' za izmjenu svoje zaporke.

DustDeal.com.hr se maksimalno trudi da sve informacije koje pruža budu što točnije. Međutim, može se dogoditi da na našim stranicama postoje pogreške. DustDeal.com.hr uvijek ima u cilju poboljšati svoje usluge, i stoga uvijek možete dati komentare i povratne informacije koristeći stranica za kontakt.

Ako posjedujete porezni identifikacijski broj (VAT number) i naručujete u vrijednosti većoj od €350, možete naručivati preko naše poslovne stranice. Za više informacija o prednostima poslovnog računa, posjetite naše poslovne stranice.

Možete nam poslati e-mail na business@DustDeal.com.hr i zatražiti poslovni račun. Voditelj poslovnih klijenata će Vam se javiti u najkraćem mogućem roku.

Svi naši poslovni klijenti imaju na raspolaganju kvalitetnu i osobnu uslugu naših zaposlenika. Osim toga, dobivate i kvalitetne proizvode po konkurentnim cijenama.

Kao poslovni klijent, vrlo ste nam važni. Imat ćete na raspolaganju osobnu službu za korisnike, koja će brzo i točno odgovarati na sve Vaše upite. Dodatno, za svaku narudžbu ćete dobiti i posebne ponude po konkurentnim cijenama, koje će biti posebno prilagođene Vašoj konkretnoj situaciji.

Kada prvi put kontaktirate poslovni odjel, najbolje je koristiti sljedeću e-mail adresu: business@DustDeal.com.hr.

Možete poslati zahtjev za ponudom na e-mail adresu: business@DustDeal.com.hr. Voditelj poslovnih klijenata će vam dati ponudu u najkraćem mogućem roku.

DustDeal.com.hr podržava različite metode plaćanja. Možete vidjeti koje su opcije dostupne tijekom procesa naplate i na sljedećoj stranici: https://www.dustdeal.com.hr/payment.php.

DustDeal.com.hr je dio tvrtke BraunOni B.V. DustDeal.com.hr je registriran kod Nizozemske gospodarske komore pod brojem 08129450. Ako imate bilo kakvih pitanja na koje niste pronašli odgovor na ovoj stranici, možete nas kontaktirati putem [[contactURL]].

Jedan od načina na koji održavamo naše cijene niskima jest optimizacija našeg poslovnog procesa. Umjesto da imamo osoblje koje je 24 sata na dan i 7 dana u tjednu raspoloživo za odgovaranje na telefonske upite naših klijenata diljem svijeta, DustDeal.com.hr nudi visokokvalitetnu uslugu putem e-mail podrške. Na ovaj način Vam DustDeal.com.hr obično može odgovoriti u roku od 24 sata. To smanjuje troškove, čime se postiže i niža cijena proizvoda za krajnje kupce.

Ne možete pronaći ono što tražite? Pokušajte koristiti pretraživanje

Jednostavno odaberite uređaj ili kategoriju

  • Besplatna dostava ovog tjedna!
  • Jamstvo povrata novca u roku od 30 dana
  • Proizvodi za više od 35.000 različitih uređaja!

Pitanja? Pošaljite mail na: info@DustDeal.com.hr

Kako bi naša stranica radila ispravno, koristimo kolaèiæe. Prièitajte našu politiku u vezi kolaèiæa. Ako koristite našu internetsku stranicu, pretpostavka je da prihvaæate tu politiku.